Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Edzés a jó szex érdekében.. Reakció a kommentekre

Kedves Mindenki! 

Örülök neki, hogy eljutott hozzátok a bejegyzésem, és élveztem végigolvasni a kommentjeiteket, ehhez lenne egy -két reakcióm :)

Először is, én nő vagyok, és az egész blogot női szempontból nézem.. Szülés után, amikor az izmaim szanaszét voltak, és el voltam hízva igencsak kifárasztott egy alap aktus.. És bizony pont, hogy nem a belső izmaim fájtak.
Egyetlen szóval sem írtam, olyat hogy kardió nem kell, sőt, egyetértek vele, nagyon is szükséges, de a futás egy olyan sport, amit, ha hozzá nem értők vakon elkezdenek, nagyobb bajt csinálnak, mint hasznot.. Akkor inkább egy jó aerobik óra
A kardió külön téma, majd lesz arról is szó.. Sokan a szex után lihegő férfiakat hoztátok fel... Én nő vagyok ;) Őket szólítom itt első sorban.. 

A legtöbb nő otthon ül, vagy pont az ellenkezője, rohangál fel-alá egész nap. Egyiknek kedve nincs, másiknak ideje nincs edzeni egy kicsit..
Itt egy blogon belül direkt a legegyszerűbb gyakorlatokat szemléltetem, képekkel és leírással is, hogy legyen miből kiindulni.. A legjobb, ha eljönnek edzeni egy jó alapos aerobik órára, vagy egy jó személyi edzőhöz... De amíg ez nincs, és ezt olvasva meghozza a kedvüket a szex téma egy kis edzéshez, ez jó kiindulási pont.

És a fekvőtámaszban karhajlításról meg annyit, hogy nagyon gyengének kell lenni hozzá, hogy ne tudjuk kitartani? Lehet... Vagy csak épp elfáradtunk egy jó kis másfél órás menet közben.. ;) Mindenesetre a tényleg szabályos gyakorlatot az emberek max 10%-a tudja végrehajtani, mert sokan vannak, akik edzetek ugyan, de ezzel párhuzamosan beképzeltek is, azt hiszik, ők mindent is tudnak, pedig nem így van..

Szerintem, és amint az az írásaimból is kiderül, a teljes testes, minden izomcsoportra kiterjedő edzés a legjobb. És szex közben is ugyanolyan fontos a négyfejű combizom, a mély hátizmok és a vagina belső izmai is... Gondoljunk csak bele, mi lenne, ha elveszítenénk bármelyiket :D 
Ugye.. Kell mind, és edzeni kell mindet.

Én szeretem a szexet, igényem is van rá, szeretem sokáig bírni. 
Most már edzőként jobban belelátok a dolgokba, így tudok segíteni másoknak is, kicsit ösztönözni a népet, hogy kelljen fel, és mozogjon!!

Egy szónak is száz a vége!!
A jó szexhez edzeni kell, kardiózni is, ha van sok, akkor zsírtégetni.. 

Nem sokára folytatjuk! Szép napot mindenkinek !

upper-body-workout-women-gym.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nincstobbkifogasmozognikell.blog.hu/api/trackback/id/tr1316819428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Nincs több kifogás, mozogni kell!!!

Friss topikok

süti beállítások módosítása